eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak zdemontować listwę szczytową na dachu 9 metrów nad ziemią?Re: Jak zdemontować listwę szczytową na dachu 9 metrów nad ziemią?
  • Data: 2019-03-04 13:27:13
    Temat: Re: Jak zdemontować listwę szczytową na dachu 9 metrów nad ziemią?
    Od: yabba <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-03-2019 o 07:11, Marcin N pisze:

    > OK. Dzięki za podpowiedzi. Czyli pozostaje rusztowanie.
    > Czy takie najprostsze wolnostojące będzie bezpieczne na takiej
    > wysokości? Powinienem je jakoś ustabilizować? Pod dachem jest równa
    > powierzchnia tarasu z kostki cementowej.

    Nie wiem czy masz swoje rusztowanie czy wypożyczysz.
    Jak ja wypożyczałem rusztowanie, to było kilka wariantów do wyboru
    różniących się dopuszczalną wysokością górnego podestu. W zestawie były
    podesty, drabinki, podpory skośne rozkładane na czas pracy. Do tego
    dostałem instrukcję montażu z obrazkami. Do zestawu standardowego
    domówiłem kółka z hamulcami.
    Jeśli masz swoje rusztowanie, to znajdź w Internecie ofertę wypożyczenia
    DOKŁADNIE TAKIEGO SAMEGO i zobacz jaką ma dopuszczalną wysokość pracy i
    z jakimi warunkami. Może wymagać dodatkowych podpór albo obciążenia
    podstawy.
    Twarde podłoże musi być obowiązkowo. Nie musi być równe (wyrównasz
    mocnymi deskami, albo stopkami z regulacją), ale nie może ustępować pod
    punktowym naciskiem.

    yabba