  • Data: 2010-12-22 20:46:42
    Temat: Re: Jak zmarnowac zycie pracujac na innych?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> wrote:

    > Jest banka spekulacyjna na rynku nieruchomosci, to zarobiles ekstra.
    > Policz teraz te same ceny na 20-30 lat. Albo np
    > zobacz co sie dzieje w Chinach, bo tam spekulacja na nieruchomosciach
    > siegla absurdu. :-)))

    Skoro byla okazja, to chyba grzech nie skorzystac? Ja kupilem dzialke
    budowlana, gdy byly po 12zl/m2. Pare lat wczesniej, dzialki kosztowaly moze
    10% tego. Piecset hektarów bylo do wziecia od reki od gminy (gdyby ktos
    wyrazil chec kupna, gmina dla niego zrobilaby przetarg). Nie bylo madrego co
    by przewidzial, ze tak nieruchomosci, i to na wsi, pójda w góre. Mój tata
    sie wahal (on ten teren mierzyl i dzielil na dzialki), ale wybral budowe
    domu. Mial naskladane na stan surowy. Przyszlo co do czego - wystarczylo na
    fundamenty i piwnice.
    W 2007 i 2008 roku moi sasiedzi kupowali dzialki po 140zl/m2, z drugiej reki
    nawet wiecej. W tym roku bylo kilka przetargów, cena wywolawcza 60zl/m2 i
    nie bylo chetnych. Jak zejdzie do 30-40zl to sprzedam mieszkanie i kupie ze
    3. Mieszkania drozec juz nie beda, ale ziemia na pewno.

    --
    Bartek