  • Data: 2010-12-23 14:42:28
    Temat: Re: Jak zmarnować życie pracując na innych?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ietoe9$1g6$28@inews.gazeta.pl...

    > a sądy sądami i mozesz sie niezle przejechac na twojej wersji.

    Jakies ryzko pewnie istnieje zawsze. Ale tu dla mnie bez znaczenia.
    Mieszkania i tak spzedac nie zamierzam, wiec wole je wynając niż by mialo
    stać puste. Jedyne ryzyko dla mnie toto ze ew. przez kilka mieisecy nie
    dostane kasy z wynajmu- ale jest to kasa tzw dodatkowa wiec jak jest to jest
    jak j,eej nie będzie to mam inne zrodła utrzymania.
    A tak na marginesie to nie znam przypadku aby ktos w okolicy mial problem z
    lokatorami-sądy itp. ludzie nie maja gdzie mieszkać wiec szanują to ze moga
    mieszkac w ładnym, tanim w utrzymaniu mieszkaniu w atrakcyjnym miejscu.
    A sady, ustawy itp to ok- w teori to jest tak jak piszecie, a w zyciu jak to
    w zyciu;))