  • Data: 2010-12-29 15:03:14
    Temat: Re: Jak zmarnować życie pracując na innych?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:

    > to była okazja do spłaty kredytu (albo nadplaty) lub przewalutowania z
    > zyskiem ok 20%
    > Jakies 80 tys.

    Super. Ale moim celem w trakcie zaciągania kredytu nie było wzbogacenie się
    tylko wybudowanie domu.
    Sprzedać mieszkanie nie jest tak łatwo. Możliwe, że sprzedałbym je po 3
    miesiącach, gdy CHF był już droższy, a mnóstwo pieniędzy pochłonęłyby koszty
    związane z nadpłacaniem czy przewalutowaniem (nie pamiętam dokładnie co mam
    w umowie, ale bezpłatnie spłacić w ciągu pierwszych 3 lat na pewno nie
    mogę).

    --
    Bartek