  • Data: 2014-03-01 15:17:11
    Temat: Re: Jak zrobić drzwiczki, schowek w podłodze?
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZS" napisał w wiadomości grup

    Z uwagi na powiększająca się rodzinę chcę garaż wewnątrz budynku
    przerobić na pokój. Będzie dużo roboty bo muszę tam dać 10cm styropianu,
    na to wylać posadzkę z podłogówką. Garaż jest 30 cm poniżej domu więc
    zniweluje mi się jeden schodek akurat.
    Przechodząc do sedna. Mam w garażu kanał który chciałbym wykorzystać na
    piwniczkę na piwo. Teraz trzymałem wszystko w garażu w którym w lecie
    najwyżej 20st było. Chciałbym zrobić taką piwniczkę
    http://tinyurl.com/khj46bv ale u mnie to nie przejdzie, za wysoko woda.
    Czy jest możliwe żeby gdzieś takie drzwi zamówić? Żeby można było po
    nich chodzić, z podwójną szybą aby chłód trzymało. Ewentualne proszę o
    jakieś tańsze pomysły aby zrobić właz ocieplany i w miarę łatwo otwierany.
    Myślałem nad takim sześcianem z kątownika 12x100x100 w środku styropian
    na górze płyta aluminiowa i na niej przyklejone płytki takie jak na
    posadzce. Wpuszczana równo od góry, dookoła uszczelka, tylko że to
    będzie za ciężkie i trzeba 2 osoby aby wyciągnąć:(

    pomysl super tylko w realizacji ciezki ale powodzenia :)