  • Data: 2014-03-06 07:10:23
    Temat: Re: Jak zrobić drzwiczki, schowek w podłodze?
    Od: ZS <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-03 10:14, Ergie pisze:
    > dwa amortyzatory gazowe (takie jak wspomagające otwieranie klapy
    > bagażnika) i będzie ok.
    >
    > Ja bym się bardziej martwił o wentylację jak dasz tam drzwiczki z
    > uszczelką. Żeby ci tak jakiś "grzybek" nie zaczął rosnąć.

    No właśnie też o tym pomyślałem i myślałem nad dwoma rurkami 50 z dwóch
    stron + wiatraczek do wymuszania. Mogę tam wstawić higrometr i termometr
    nawet bezprzewodowy aby móc kontrolować temperaturę. Teraz tam jest
    sucho ale jest przewiew. Znalazłem firmy co robią drzwi aluminiowe na
    wymiar a w środek szyba budowlana. Koszt zamknąłby się pewnie w 700zł
    może trochę więcej. Tylko że jak szyba 12mm to już dwóch nie będzie i z
    izolacji nici:(