  • Data: 2010-04-15 14:37:19
    Temat: Re: Jak zrobić w łazience ścianki 1m wysokie?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Kwi, 16:30, "Bartek" <b...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > Jak w łazience zrobić takie ścianki działowe wysokie 1m, 1.4 m ?
    >
    > Całą to bym robił z profilu CD CU i obłożył regipsami, ale jak tu zrobić
    > taką ściankę która nie jest zakwotwiczona do sufitu, żeby się nie
    > przewróciła?

    Ja mam taka jedna na ~1m wymurowana z czterech ytongow 12cm szerokich,
    od tylu stykaja jednak one ze sciana nosna - sa zakotwione jakimis
    kolkami no i dobrze do niej przyklejone klejem do klejenia
    gazobetonow :) Lazienka jest juz wykonczona, sa na niej plytki i
    scianka jest wyjatkowo stabilna :) Mam tez druga taka na cala wysokosc
    pomieszczenia (2,5m) - tez jeden gazobeton na drugim. Trzyma jak
    glupia ;) Moge znalezc jak chcesz fotki - mam ze stanu "surowego" jak
    na tym poleczki robilem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.