    From: "Kacper" <e...@W...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaka Wełna na poddasze
    Date: Tue, 29 Mar 2011 08:51:59 +0200

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:imdq01$f5k$1@opal.futuro.pl...

    > "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Lekko trzeba. może nie 4cm ale 2 cm ucisnąc trzeba. jest wełna 18. Inaczej
    > zrobi się szczelina między membraną i będzie nią wiatr trzepał i
    > podwiewał.

    No właśnie krokwie mam 16 więc 20 wełny nie ucisnę, a co z tymi szparami -
    sam nie wiem.
    Co człowiek to opinia, zarówno u użytkowników jak i majstrów.
    Jedni że ma być inni że nie a jeszcze inni że jak wysokoprzepuszczalna to
    nie koniecnie.
    I decyzji dalej brak.
    Myślałem żeby włożyć 12 (nie wiem czy są bardziej zbliżone grubości) a potem
    między stelaż G-K jeszcze z 10 albo nawet 15 tyle że wtedy dach zjężdża mi
    na głowę i to sporo.
    Kolankową i tak deczko podniosę ale nie chcę za bardzo bo widziałęm
    przesadzone i wygląda taki dom jak ... "kupa".
    Pewno złotego środka nie ma i sam montuję swoją koncepcję, nie wiem tylko co
    z tymi szparami między wełną a paroizolacją.

    Rafał