  • Data: 2023-06-22 09:22:11
    Temat: Re: Jaka farba do zmywarki?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.06.2023 o 00:18, Adam pisze:

    > Płacić kilka stówek jeżeli kilka prętów zaczyna rdzewieć?
    > Ile ma lat nie wiem, kupiłem ok. 8 lat lat temu używaną.
    > Niestety, jakaś głupia moda, że tabliczka znamionowa jest od dupy strony i
    > nie widać. Jest to prawdopodobnie SGS56E48EU.
    > W aswo.pl nie widzę kosza.
    Olej kosz, on ja spokojnie jeszcze przeżyje.

    > Tyle, że wkładam jej najlepsze kapsułki (jakieś finishe) i od czasu do
    > czasu robię pranie czyszczące.
    Zbędne, moja ma 14 lat i tylko kółka plastikowe od kosza zmieniałem bo
    się zużyły od sttarości.

    > Brudne gary trzymam w zlewie, a wkładam do zmywarki dopiero przed myciem.
    Trochę bez sensu, ja je spłukuję żeby żadnych grubych zanieczyszczeń nie
    było i trzymam w zmywarce, góra dwa dni bo co 2 dni zmywarka idzie.
    Używam ludwika Allinone, najlepeiej myją.

    Dokładnie.

    > No właśnie.
    > Jak wytrzymała u mnie ok. 8 lat (nie wiem, ile już miała w momencie
    > zakupu), to jeszcze trochę pożyje.
    Powinna, czyść filtr na dole dość często, to ważne.

    --
    Janusz