  • Data: 2022-07-16 09:38:59
    Temat: Re: Jaka hydroizolacja na balkon?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    25 lat mam na loggii grube płytki klinkierowe (Cerrad) klejone na bardzo grubo
    położony (bo było nierówno) Atlas Plus.
    Jak robione wczoraj.
    Tyle że to loggia z betonowym monolitycznym murkiem (a przynajmniej tak mi się
    wydaje, nie pamiętam murowania na balkonie podczas
    budowy), więc posadzka nie ma jak się "rozejść".
    Wystawa SE.
    To byłoby rozwiązanie dla balkonów, taki rodzaj betonowego monolitycznego
    kołnierza-wanny.