  • Data: 2011-04-28 08:32:55
    Temat: Re: Jaka maszynka do miesa i dlaczego ?
    Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:1oz14dp165leb.140qio8fgrveb.dlg@40tude.net...
    > O właśnie, szatkownicę kupiłam nową. Nową tylko dlatego, że w poprzednią
    > wkręciłam łopatkę silikonowo-metalową, której ani wyjąć :-)

    No właśnie - jak to z tymi szatkownicami jest?
    W Ceneo ktoś napisał, że się szatkownica zapycha i trzeba stale ją
    oczyszczać.
    Poza tym podobno "urobek" spada nie tam, gdzie trzeba.
    W Cenaeo są jakieś dwa rodzaje szatkownic.
    Może jest tak, że jedne są lepsze a drugie gorsze?
    Warto ją kupić?
    Bo maszynkę do mięsa zamówiłem i mam dostać.