  • Data: 2013-07-15 08:25:52
    Temat: Re: Jaka spawarka do profilu 40x40x2.3mm
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5f57a84c-ee66-4411-96a1-f3a8d26f4ae9@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 14 lipca 2013 23:31:35 UTC+2 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > Jak piszemy do kogoś to prawidłowe zwroty to: Ty, Tobie itd. Chamy
    > piszą ty, tobie. Masz jeszcze jakieś pytania?

    Jak piszemy do kogoś to nie piszemy, że wypowiedzi tej osoby to
    "pieprzenie kotka za pomocą młotka". Tak tylko piszą chamy, a chamy nie
    zasługują na szacunek i zwroty "Ty", "Tobie", "Ciebie".
    ToMasz zadał konkretne pytanie czy da się spawać MIG-MAG-iem. Zgodnie ze
    swoim doświadczeniem i wiedzą odpisałem, że się da, ale nie tymi
    najtańszymi modelami i wyjaśniłem dlaczego - potrzebne są wyższe prądy
    spawania i do tego prąd pulsacyjny. Prądem stałym z jakim mamy do
    czynienia w najtańszych MIG-MAG-ach po prostu aluminium się "smarka", a
    nie spawa. Przerabiałem to osobiście z MIG-MAG-ami firmy Bester, czyli
    także nie najtańszą chińszczyzną.
    Nawet kombinowałem z przeróbkami tych spawarek, odwracaniem biegunów i
    prądem przemiennym i też była d... Dopiero spawarki Kemppi umożliwiły
    położenie prawidłowego spawu.
    Wg ciebie jest to "pieprzenie kotka ...". Ja nie neguję tego, że tobie
    się udało posmarkać, czy nawet pospawać elektrodą, bo wiem, że się da,
    ale jest to trudne. Ty natomiast negujesz moją wypowiedź, która
    dotyczyła spawarek MIG-MAG i wpier..lasz się z elektrodami otulonymi,
    choć pytanie było konkretne o MIG-MAG-i.

    Masz jeszcze jakieś pytania?