  • Data: 2009-03-29 10:47:58
    Temat: Re: Jaka wiertarko-wkretarka
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gqnieq$a1e$1@news.onet.pl...

> [...]
    ion.jsp?OID=-15307&fview=1

    > Do sporadycznych zastosowań domowych proponujesz mu sprzęt za 700zł?
    > A jak będzie chciał 10mkw posadzki w piwnicy wylać to mu zakup mixokreta
    > zaproponuj;))()

    Nie czytaj między wierszami, odniosłem się do "nie da się wywiercić
    akumulatorówką dziury w ścianie".

    A do sporadycznego używania to niżej dałem przykłady.
    A w ogóle czy na pewno potrzebuje akumulatorówkę? Taki pegasus na prąd to
    40-50zł.

    Inna sprawa że też miałem sprzet do sporadycznego używania i jak napisałem
    spalił się w najmniej oczekiwanym momencie podczas remonu - Einhell wiercąc
    dziury w suficie, tani mały Bosch wiercąc dziury w ścianach pod instalacje
    elektryczną. Kasa poszła z dymem (akurat gwarancje mijały), nakląłem się,
    wyjazdy po nową wiertarkę, stracony czas...

    Dlatego teraz wkretarka aku najtańsza bo akumulatory mają swoją zywotność i
    co byś nie kupił to po 2-4 latach okaże się że akumulator kosztuje więcej
    niż nowy sprzęt, a na 230V duzy ciężki dobry młotek do ścian.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez