    From: Robert G <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakas sensowna stacja pogodowa
    Date: Sun, 13 Nov 2011 21:14:40 +0100

    Użytkownik Adam napisał:
    > Choc pewnie szukasz rozwiazania nie wymagajacego wlaczonego przez 24/h
    > kompa ? :)

    No właśnie przeglądam ten cały złom i okazuje się, że nie można znaleźć
    takiego czegoś, co rejestruje właściwie tylko temperaturę i zlicza
    średnią z zadanego okresu. Może też być wartość min i max, ale więcej
    już nic mnie nie interesuje, bo stację pogodową z higro, baro i
    termometrem to ja mam...

    A kompa nie bardzo uśmiecha mi się na to konto gonić przez 24 h...

    ... Budyń... piwa mi nie żal, bo nie lubię... ;-P, ale mogę je ufundować
    za coś, co mi się przyda...,a nie za coś nieprzydatnego dla mnie :-))
    Na tej Twojej stronie są jakieś bzdury i bardzo dalekie są od tego, co
    pokazują moje termometry.
    Np 12.11 u mnie było min -9.9 st C, a tam raptem -5,9
    13.11 miałem - 6,8, a tam stoi - 5,2...
    Te temperatury są bardzo inne, niż na moich termometrach... nie mogę się
    do nich odnosić.

    Tam jest jednak cieplej cokolwiek...

    pozdr
    Robert G.