  • Data: 2011-07-20 10:23:34
    Temat: Re: Jaki kabel ziemny?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tataglia" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j0695q$oc$1@inews.gazeta.pl...
    > prawidłowo odczyta warunki i obejrzy skrzynkę ? Taką odpowiedzią narażasz
    > człowieka na straty a z tego co widzę to 100zł to dla niego bardzo poważna
    > kwota.
    > Jeżeli kupi kabel 5 żyłowy to najwyżej nie wykorzysta jednej żyły. Jeżeli
    > 4 żyłowy to czeka go ponowna inwestycja.

    Ot takie typowe gadanie fachowców. "Najwyżej nie wykorzysta jednej żyły itp"
    Skoro ma byc niewykorzystywana to nie ma najmniejszego sensu kupować 5
    zyłowego i przepłacac za to
    Nawet ja 4*10 kosztuje 17zł za metr a 5*10 kosztuje 19zł za metr
    Niby to tylko 20zł różnicy ale w zamian mozna flaszkę np kupić;))
    Ale tak niestety jest jak inwestor nieświadomy a fachowiec mu doradzi "na
    wszelki wypadek kup grubszy" "5-ci o zamiast 4 zyłowego" itp. Tylko ze płaci
    za wszystko inwestor.
    Rozumiem że widziałeś projekt autora wątku skoro twirdzisz że 4 zyłowy nie
    starczy.
    A może akurat ma w projekcie tak jak janusz_kk1 4 żyłowy?

    Krzysiek