  • Data: 2011-07-21 16:40:46
    Temat: Re: Jaki kabel ziemny?
    Od: tataglia <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-21 17:55, janusz_kk1 wrote:
    > e wiemy jakie autor ma warunki ale drogą dedukcji można dość że budując
    > dom nie
    > buduje go w centrum miasta tylko na obrzerzach albo na wsi, podłącza się
    > pewnie
    > też do starej sieci a ona na 90% będz
    Ale się uparłeś na tą sieć TT. W tej chwili buduje dom na wsi i mam sieć
    TN-C z uziemioną skrzynką i zamontowanymi zaciskami na odejściu w stronę
    domu osobno: N i PE. I taka też była sugestia ZE żeby był kabel 5 żyłowy
    bo będę miał kłopoty z odbiorem.
    Ponadto w tym roku robiłem 4 różne przyłącza w różnych miejscach również
    na głębokiej wsi i była tam sieć TN-C. Przy czym w tych przypadkach ZE
    żądało kabla 4 żyłowego. (wszystkie ZE należące do tego samego operatora
    PGE).

    --
    t.