eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJaki kolor plytek na parapet zewnetrzny do oknien w kolorze "zloty dab"Re: Jaki kolor plytek na parapet zewnetrzny do oknien w kolorze "zloty dab"
  • Data: 2009-01-23 22:34:58
    Temat: Re: Jaki kolor plytek na parapet zewnetrzny do oknien w kolorze "zloty dab"
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Sty, 14:30, Piotr <p...@n...tlen.pl> wrote:
    > Witam
    > Moze ktos z Was pomoze mi wybrac kolor plytek do okien z okleina "zloty
    > dab"? Nie wiem jaki kolor dobrac - nie ma plytek w kolorze "zloty dab"
    > wiec wybor troche utrudniony - na allegoo widzialem kolor miodowy ze
    > pasuje jednak jak zobaczylem "na zywo" to bedzie troche za jasny. Inne
    > wydaja mi sie za ciemne. Jakie Wy kolory dobraliscie do takich okien?

    Zajrzyj tutaj, "lektura" na pare godzin:

    http://forum.muratordom.pl/elewacje-zdjecia,t63326.h
    tm

    Masz tam mnostwo zlotych debow :-) Ja bym osobiscie parapet dobral do
    koloru dachowki / cokolu, niz okien. Ja bede mial dachowke antracyt
    (grafit) i planuje podobne parapety.. A okna jasno szare :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.