eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJaki kolor plytek na parapet zewnetrzny do oknien w kolorze "zloty dab"Re: Jaki kolor plytek na parapet zewnetrzny do oknien w kolorze "zloty dab"
  • Data: 2009-01-24 08:50:39
    Temat: Re: Jaki kolor plytek na parapet zewnetrzny do oknien w kolorze "zloty dab"
    Od: "e-kran" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to parapetów nie dobiera się do płotu, podmurówki czy innych elementów?
    > Wiadomo, że musi odpowiednio kontrastowac z oknem, ale chyba taki sam kolor
    > to słaby pomysł....

    No, dobierania parapetów do płotu to bym raczej nie ryzykował. Do podmurówki
    już prędzej. Uważam, że należy dobrać harmonijnie okno-tynk zewnętrzny-
    parapet. Jeśli parapet będzie zupełnie innego koloru niż okno to nic, ważne
    żeby te trzy elementy współgrały ze sobą. Osobiście unikam dużych kontrastów w
    doborze kolorów.

    Pozdrawiam
    e-kran