  • 1. Data: 2009-01-23 13:30:20
    Temat: Jaki kolor plytek na parapet zewnetrzny do oknien w kolorze "zloty dab"
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    Witam
    Moze ktos z Was pomoze mi wybrac kolor plytek do okien z okleina "zloty
    dab"? Nie wiem jaki kolor dobrac - nie ma plytek w kolorze "zloty dab"
    wiec wybor troche utrudniony - na allegoo widzialem kolor miodowy ze
    pasuje jednak jak zobaczylem "na zywo" to bedzie troche za jasny. Inne
    wydaja mi sie za ciemne. Jakie Wy kolory dobraliscie do takich okien?

    Piotr

  • 2. Data: 2009-01-23 14:58:51
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

> [...]
    > pasuje jednak jak zobaczylem "na zywo" to bedzie troche za jasny. Inne
    > wydaja mi sie za ciemne. Jakie Wy kolory dobraliscie do takich okien?

    Czy podobają Ci się parapety wykończone płytkami? Cena będzie zbliżona do
    parapetów z kamienia, a jakżeż wielka różnica wizualna. Oczywiście to kwestia
    gustu, ale przemyśl.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 3. Data: 2009-01-23 19:21:26
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    e-kran pisze:

    > Czy podobają Ci się parapety wykończone płytkami? Cena będzie zbliżona do
    > parapetów z kamienia, a jakżeż wielka różnica wizualna. Oczywiście to kwestia
    > gustu, ale przemyśl.
    :)
    ja doszedlem dokladnie do takiego samego wniosku
    i mam do "zlotego debu" granit w tej tonacji
    Nie pamietam nazwy handlowej ale cos tam z pustynia bylo
    w nazwie
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/

  • 4. Data: 2009-01-23 20:05:58
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > pasuje jednak jak zobaczylem "na zywo" to bedzie troche za jasny. Inne
    > wydaja mi sie za ciemne. Jakie Wy kolory dobraliscie do takich okien?

    Ale to parapetów nie dobiera się do płotu, podmurówki czy innych elementów?
    Wiadomo, że musi odpowiednio kontrastowac z oknem, ale chyba taki sam kolor
    to słaby pomysł....

    --
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-01-23 21:51:10
    Od: "Smoq" <n...@n...server>

    Użytkownik "Piotr" <p...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pasuje jednak jak zobaczylem "na zywo" to bedzie troche za jasny. Inne
    > wydaja mi sie za ciemne. Jakie Wy kolory dobraliscie do takich okien?

    Płytek klinkierowych w kolorze złoty dąb raczej nie znajdziesz.
    Ja mam parapety blaszane, powlekane w kolorze złoty dąb ze strukturą taką
    jak na oknach. Wiem, to nie płytki, ale za to złoty dąb :-)

    Pozdrawiam

    Smoq

  • 6. Data: 2009-01-23 22:34:58
    Od: a...@g...com

    On 23 Sty, 14:30, Piotr <p...@n...tlen.pl> wrote:
> [...]
    > pasuje jednak jak zobaczylem "na zywo" to bedzie troche za jasny. Inne
    > wydaja mi sie za ciemne. Jakie Wy kolory dobraliscie do takich okien?

    Zajrzyj tutaj, "lektura" na pare godzin:

    http://forum.muratordom.pl/elewacje-zdjecia,t63326.h
    tm

    Masz tam mnostwo zlotych debow :-) Ja bym osobiscie parapet dobral do
    koloru dachowki / cokolu, niz okien. Ja bede mial dachowke antracyt
    (grafit) i planuje podobne parapety.. A okna jasno szare :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2009-01-24 08:50:39
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > Ale to parapetów nie dobiera się do płotu, podmurówki czy innych elementów?
    > Wiadomo, że musi odpowiednio kontrastowac z oknem, ale chyba taki sam kolor
    > to słaby pomysł....

    No, dobierania parapetów do płotu to bym raczej nie ryzykował. Do podmurówki
    już prędzej. Uważam, że należy dobrać harmonijnie okno-tynk zewnętrzny-
    parapet. Jeśli parapet będzie zupełnie innego koloru niż okno to nic, ważne
    żeby te trzy elementy współgrały ze sobą. Osobiście unikam dużych kontrastów w
    doborze kolorów.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 8. Data: 2009-01-24 11:29:00
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > ważne
    > żeby te trzy elementy współgrały ze sobą. Osobiście unikam dużych

    No tak kwestia koncepcji, ale raczej parapet i okno w jednym koorze to
    bardzo mdłe rozwiązanie. A kontrast - bardziej współgranie miałem na mysli.
    Żeby kolory były inne ale sie uzupełniały. Choć i tak każdy robi po swojemu.
    W końcu to my jesteśmy Twórcami stylu i mody prawda ;-P

    --
    Mariusz

  • 9. Data: 2009-01-24 13:36:09
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

> [...]
    > Żeby kolory były inne ale sie uzupełniały. Choć i tak każdy robi po swojemu.
    > W końcu to my jesteśmy Twórcami stylu i mody prawda ;-P

    W rzeczy samej :-)
    Ja dobrałem parapety do tynku. Okna drewniane meranti w kolorze afrmosia (coś
    jakby cieplejszy i łągodniejszy mahoń), elewacji jasna w kolorze
    ciepłokremowym, parapet z piaskowaca. Piaskowiec porządnie zaimpregnowałem
    kilkakrotnie preparatem, dzięki czemu uwypukliły się różne wzory kamienia. Dla
    mnie wygląda to razem bardzo ładnie. Ale wiadomo - wszystko jest kwestią gustu.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 10. Data: 2009-01-24 15:09:40
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > Dla
    > mnie wygląda to razem bardzo ładnie. Ale wiadomo - wszystko jest kwestią

    A możesz pokazać fotkę takiego fragmentu domu - elewacja, okno, parapecik?
    Może być na priv mk (wiadomoco) namyslow (dot) net

    --
    Mariusz