    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Jaki odkurzacz do mieszkania..
    Newsgroups: pl.rec.dom
    <1un589fxfxlr8$.1xqfhx2sszetb$.dlg@40tude.net>
    <jodo2s$cdu$1@news.task.gda.pl>
    <tal9h8oc58t5.rkf2ezlkcu97$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <jofd5q$fqu$1@news.task.gda.pl>
    Date: Thu, 10 May 2012 10:35:08 +0200

    Dnia Thu, 10 May 2012 05:37:35 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
    >>> http://www.hotelnews.pl/przechytrzyc-zarazki-w-pokoj
    ach-hotelowych/

> [...]
    > którego celem jest zabezpieczanie.
    >
    > Wyznam ci jeszcze jedną tajemnicę, im bardziej będziesz wyjaławiać swoje
    > normalne środowisko tym większa szansa że zakazi cie coś co nie zrobi
    > wrażenia na zwykłym człowieku.
    >
    > Dlatego tak trzeba sprzątać w domu ale używanie środków z antybiotykami i
    > lamp UV jest głupotą, tak trzeba być ręce ale stosowanie mydeł
    > antybakteryjnych jest głupotą, tak trzeba myć pożywienie ale wyparzanie
    > wszystkiego jest głupotą itd...
    > Nadmierna dbałość o sterylność otoczenia bardzo szybko sie zemści na takiej

    Gdzieś pisałam o sterylizacji, mydłach anty, antybiotykach, lampach UV? -
    to, ze w hotelu nie chcę nabawić się grzybicy stóp, chodzić po czyjejś
    spermie i plwocinie, dotykać klamki zabrudzonej kałem to zwykłe ludzkie
    odruchy osoby świadomej zagrożeń.