eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domJaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora? › Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?
  • Data: 2011-01-24 11:43:09
    Temat: Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sty, 12:04, "Maciej S." <m...@c...pl> wrote:

    > A GWC wodne na glikolu - to też będzie zabezpieczało wilgoć?

    Nie. Tu obieg wody (roztworu wody z glikolem) jest zamkniety,
    wymieniane jest jedynie cieplo.
    Jezeli ktos nie wymienia pol kubatury domu na godzine tylko sensowne
    100-150m3/h to nie powinien miec problemu z wilgocia (czy jej brakiem
    wlasciwie;). Ja nie mam. A w lato to nie ma wiekszego znaczenia i
    wentylacja moze chodzic na maksa, dostarczajac mozliwie jak najwiecej
    schlodzonego GWC powietrza.
    pozdr.

    --
    Adam