eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?
  • Data: 2011-01-24 20:04:36
    Temat: Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:ihkff6$7st$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
    >
    > Zawartość obcych cząstek? To sie ciężko definiuje ale łatwo mierzy ...
    > nosem.

    Pudło. Po ilości kurzu w nosie i na powierzchniach sądzę że jest ich
    niewiele. Nie ma się skąd kurzyć. Chyba że by nie było odkurzane z dwa
    miesiące.

    Tym niemniej zainstalowałem filtr katechinowy i cząstek stałych w
    klimatyzatorze. Był dołączony, to czemu nie?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/