eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora? › Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?
    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?
    Date: Thu, 27 Jan 2011 11:57:33 +0100
    <4d3cb9cc$0$2460$65785112@news.neostrada.pl> <ihja6v$gqe$1@news.onet.pl>
    <ihjbef$iam$1@inews.gazeta.pl> <op.vps2z9qu1cvm6g@jk-laptop>
    <ihji7m$7ed$1@inews.gazeta.pl> <ihjmbu$2jn$1@news.onet.pl>
    <1...@m...googlegroups.com>
    <ihk1df$l8m$1@news.onet.pl> <ihk3vv$2sv$1@inews.gazeta.pl>
    <ihkn2c$hmp$1@news.onet.pl> <4d3df6df$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihktpp$g72$1@news.onet.pl> <4d3dfdbf$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihngdv$cg9$1@news.onet.pl> <op.vpwqzxrx1cvm6g@jk-laptop>
    <ihoovb$lf3$1@news.onet.pl> <op.vpxhgub51cvm6g@jk-laptop>
    <ihq4pd$el0$1@news.onet.pl>

    Dnia 26-01-2011 o 22:47:28 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Krzywde to on sobie zrobił gdy dał sie namowic i zapłacił za
    > zainstalowanie czegos co mu teraz niepotrzebne.
    > Podobnie zreszta Ty sam piszesz; masz ale uzywasz sporadycznie;))
    Sprostowanie, używam sporadycznie z prostego powodu mam ją nieskończoną
    wywiewu nie mam zrobionego i wywiewa mi powietrze w piwnicy, dlatego mało
    ją puszczam aby sobie piwnicy nie zawilgocić, nie pisałem o tym aby
    nie zaciemniać sprawy. Poza tym jednak jest to za mało bo zona właśnie
    mi wczoraj powiedziała ze w jedej łazience mamy parapet mokry, czyli muszę
    więcej ją włączać. Także reasumując akurat ja jestem złym przykładem
    bo instalację mam nieskończoną a odczucia to za mało, na brzegach okien
    jednak
    woda się zbiera i kilka godzin dziennie to mało.
    Niestety musze to jakoś przeczekać do wiosny i wtedy zrobię wywiew na zewn
    domu.

    Poza tym zauważyłem że GWC bezprzeponowe też mi nawiewa, wiatr(mieszkam na
    górce)
    robi ciśnienie od nawietrznej i nawiewa mi przez GWC i tak nawet dosyć
    mocno,
    i jak mam wył wentylatory to wspomaga mi wentylację :)
    a z drugiej strony kominek ciągnie pow z domu.

    > Operowanie średnia tu bez sensu.
    kAŻDA TEMP jest bez sensu, chodzi o to że wiwewa ci znacznie cieplejsze
    pow niż na zewn.

    > Jak ktos ma komin w narozu pokoju to fakt. Ale to jego wybór. A kanały
    > went mech nie zajmuja miejsca

    > Adam na pewno nie, Ty tez nie skoro piszesz ze nie Ty;))- ale ktos tu
    > ostatnio dawał fotki sporego szachtu w ktorym było kilkanascie skretek.
    To nie wiem, może Marek? ten co się obraził :)
    Ja mam także szacht w łazienkach ale tutaj go nie prezentowałem,
    a mam tam rury z wentylacji, kanalizacji, Co i wodne, skrętki mam schowane
    w ścianie.

    --
    Pozdr
    JanuszK