eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?Re: Jaki parametr fizyczny zmieni sie po zainstalowaniu rekuperatora?
  • Data: 2011-01-28 13:49:36
    Temat: Re: Jaki parametr fizyczny zmieni sie po zainstalowaniu rekuperatora?
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > Jakbym mial wentylacje grawitacyjna - placilbym 2300 pln wiecej za
    > sezon, a ze instalacja WM z rekuperatorem pozwala mi oszczedzic te
    > 2300 pln to jej koszt (~4-5k pln) zwroci sie po okolo dwoch latach.
    > Proste?
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.
    ludzie tutaj pisza ze rocznie na ogrzewanie wydaja 3-4 tysiace, a Ty na samych
    stratach wentylacyjnych chcesz oszczedzic 2300 złotych. wiesz ile oszczedzisz.
    nic. Przez 100 dni możesz liczyc na średni zysk w granicach 200W na godzinę.
    Gra nie warta świeczki bo musisz w to wpakować 100W w wentylatory. Jak
    właczysz dwie żarowki setki to uzupełnia to co wywiało i jeszcze widno będzie.