eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?Re: Jaki parametr fizyczny zmieni sie po zainstalowaniu rekuperatora?
  • Data: 2011-01-28 21:04:08
    Temat: Re: Jaki parametr fizyczny zmieni sie po zainstalowaniu rekuperatora?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Sty, 20:46, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Widze, ze sporo rzeczy Ci sie musi zwrocic. Poczynajac od grubego
    > ocieplenia,

    Roznica miedzy 10, a 20cm styro wyszla ok 1,3k pln. To sie akurat
    zwroci migiem. W lato dluzszej utrzymywany z GWC chlodek dzieki
    grubszej izolacji tez bedzie nie do pogardzenia :)

    > okien trzyszybowych,

    Nie mam okien trzyszybowych. Tzn. mam ale P4 to okna jednokomorowe.
    Dwie szyby sa ze soba sklejone z kilkoma warstwami folii posrodku.

    > przez kominek i rekuperator dochodzimy do
    > juz zwroconej pompy ciepla. I to wszystko juz sie zwrocilo?

    Sek w tym ze ja montujac to wszystko sam zaplacilem (lub zaplace) za
    to wszystko razem do kupy wziete mniej niz niejeden ze standardowa
    instalacja CO z kalafiorami, piecem z podajnikiem na wegiel i
    wentylacja grawitacyjna :-) Wiec mi to naprawde rybka ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.