    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaki router z silnym radiem
    Date: Wed, 10 Jan 2018 11:18:24 +0100

    W dniu 2018-01-09 o 15:44, Kris pisze:

    > A u mnie po wifi gry na xbox360 ładnie chodziły jeszcze z pół roku temu jak
    grywałem, teraz córka ma PS4 i tez po wifi używa i działa. Do tego dwa telewizory,
    netflixa córa używa i działa, ja czasami coś z YouTube zapodam i też problemów nie
    ma.
    > Dodatkowo 3 laptopy i 3 telefony- wszystko na raz pewnie nigdy nie działało bo
    takiej potrzeby nie było ale w różnych konfiguracjach dział bez problemu
    > Nigdzie nie dawałem kabla lan i teraz nie żałuję tej decyzji bo po wifi wszystko
    ładnie hula. Kablem tylko funbox podpięty(i p[o wifi sprżety jak wyżej pisałem), od
    niego 20 metrowy kabel lan do drugiego budynku. w tym drugim budynku router wifi i
    tez kilka sprzętów po wifi tam działa. Nic bezpośrednio dopinane kablem. wszystko po
    wifi
    > U mnie wifi z Funboxa na piętrze, betonowy strop ale na parterze ładnie tez sprzęty
    łapią
    > Ten drugi router na nieużytkowym poddaszu, strop dla odmiany drewniany i 20cm wełny
    mineralnej i na parterze tez diała.
    > Pewnie Twoim fachowym zdaniem taka partyzantka działac nie prawa nie ma ale uwierz
    mi ze działa już od 8 lat. Tylko routery zmieniałem co dwa lata zależy co tam
    TPSA/Orange dawała akurat

    WiFi mocno zależy od konkretnych uwarunkowań w danym miejscu. Więc czy
    coś działa dobrze czy w ogóle to trochę jak wróżenie z fusów nie robiąc
    wcześniej jakichś testów praktycznych po prostu.
    Nie napisałem, że nie będzie działać. Pewnie będzie. Ale tu już
    dochodzimy do kwestii jakości tego działania czy też wymagań.
    Też korzystam z WiFi, żeby nie było, ale responsywność nawet głupich
    stron WWW po WiFi a po kablu jest jednak inna i po kablu śmiga to
    wszystko sprawniej. Fizyki nie oszukasz. Tak samo kwestia transferów -
    nawet wypasione WiFi jest daleko w tyle za transferami osiąganymi na
    gigabitowym kablu. A to już np. ma spore znaczenie, jak np. robisz sobie
    backupy na NASa czy podobne akcje, które wymagają przenoszenia sporej
    ilości danych.

    Pzdr

    --
    /__/_* /