  • Data: 2010-05-14 07:23:23
    Temat: Re: Jaki spadek w lazience
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote:

    > 0,5% to zdecydowanie za malo - woda prawie stoi :) Ja na 120cm mam ok
    > 2,5cm - to daje te okolo 2%. Przy 1% woda jakos niechetnie
    > splywala :-) Co do estetyki - wogole tego nie widac (tylko trzebabylo
    > sie troche nameczyc zeby plytki scienne dobrze ("krzywo") dociac), a
    > co to zagrozenia - wogole nie czuc, ze tam jest "pod gorke". Tyle, ze
    > ja mam odplyw liniowy przy wejsciu do kabiny, wiec "pod gorke" idzie
    > wglab wneki. Moim zdaniem takie rozwiazanie jest najlepsze i
    > najladniejsze.

    Z moich doswiadczen równiez wynika, ze spadek powinien byc min. 1%. Ale moim
    zdaniem, najladniej wyglada odplyw liniowy i kafle w "brodziku" opuszczone o
    grubosc plytki (najpierw ukladamy plaszczyzne brodzika ze spadkiem,
    nastepnie na te kafle (maly margines) nakladamy kafle podlogi w lazience.
    Ale to jeszcze zalezy od kafli...

    --
    Bartek