  • Data: 2012-06-03 14:59:01
    Temat: Re: Jaki węgiel kupić
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >moze kto? wie jaki jest optymalny do zębca dolnospalanego KWKD
    >a nie jest tak że gruby dłużej sie pali ?

    Miałem jeszcze nie paliłem , mimo że mój piec przyjmuje także miał ...

    Z wypowiedzi mojego kumpla który pali miałem to trochę kombinacji z miałem
    jest. Podobno pali najlepiej się mokry (natomiast ekogroszek musi być suchy
    inaczej podajnik zacznie korodować jak i żmijka) i od razu traci sie
    gwarancje jak stosuje się mokry opał. Dodatkowo miał potrafi ... wybuchać (a
    dokładnie pył).
    Miałem się trudniej pali i jest bardziej wymagający ...