  • Data: 2010-08-13 23:35:02
    Temat: Re: Jaki zbiornik hydroforowy
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vhc9thea1cvm6g@linux-rj.dom...

    >To z czym teraz walczysz? Bo ja z elewacją, na zimę zdążyłem tylko okleić
    >styropianem a teraz
    >zacieram klejem i robię tynki. Ale to szlifowanie styro to takie
    >dziadostwo, pełno pyłu,
    >pylicy sie można nabawić.

    Aktualnie gladzie i malowanie. W tygodniu przyjada meble do kuchni i
    lazienki, wiec mam co robic. Do zimy musze skonczyc ocieplenie poddasza, bo
    w zeszlym roku sie nie wyrobilem. Przy okazji mentalnie walcze z nienawiscia
    do paneli, bo na tyle pewnie bedzie mnie stac poza gresem ktory juz lezy.
    Pod koniec miesiaca przyjada drzwi wewnetrzne i zrobi sie domowo, niestety
    bez wykonczonego poddasza. Ten etap pewnie juz w zeszlym roku razem z
    frontowym ogrodzeniem, podbitka dachu i kolorem na elewacji. Niestety duzy
    dom wymaga. :-)
    Ty juz pewnie o wykonczeniu srodka dawno zapomniales. :-)

    Pozdro.. TK