  • Data: 2010-08-14 20:43:08
    Temat: Re: Jaki zbiornik hydroforowy
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14-08-2010 o 01:35:02 Maniek4 <s...@c...chrl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Aktualnie gladzie i malowanie. W tygodniu przyjada meble do kuchni i
    > lazienki, wiec mam co robic. Do zimy musze skonczyc ocieplenie poddasza,
    > bo
    > w zeszlym roku sie nie wyrobilem. Przy okazji mentalnie walcze z
    > nienawiscia
    > do paneli, bo na tyle pewnie bedzie mnie stac poza gresem ktory juz lezy.

    Ja miałem podobnie, ale w końcu z zoną położyliśmy panele gdzie sie dało.
    Kupiliśmy na a...gro wyszło znacznie taniej niż lokalnie kupowane.
    Co zrobić gdy się nie ma forsy na płytki, ale już widzę że niektóre bedę
    szybko
    zmieniał :(
    Acha a czy wiecie że panele nie mają gwarancji na krawędzie?
    a tam się naszybciej ścierają :(

    > Pod koniec miesiaca przyjada drzwi wewnetrzne i zrobi sie domowo,
    SAm będziesz montował czy masz kupione z montażem.

    > niestety
    > bez wykonczonego poddasza. Ten etap pewnie juz w zeszlym roku razem z
    > frontowym ogrodzeniem, podbitka dachu i kolorem na elewacji. Niestety
    > duzy
    > dom wymaga. :-)

    Tak niestety wszystkiego kupa. Ale za to teraz jaka wygoda, przestrzenie,
    czlowiek nie obija sie o meble, luz blues. No i powietrza więcej, dom się
    wolno nagrzewa i wolno stygnie, łatwiej znieść upały niż w bloku.

    > Ty juz pewnie o wykonczeniu srodka dawno zapomniales. :-)

    No ale otoczen ie domu nie pozwala mi popaść w samozdowolenie, a
    w domu też jeszcze nie mam wszystkiego, garaż i piwnica czekają
    jeszcze na wykończenie.

    --
    Pozdr
    JanuszK