  • Data: 2010-08-17 08:04:00
    Temat: Re: Jaki zbiornik hydroforowy
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vhirwvjx1cvm6g@linux-rj.dom...

    >JA akurat uważam że potrzebny podobnie jak inne instalacje mam np:
    >centralny odkurzacz, alarm, RTV, sieć komputerowa, czujniki otwarcia okien
    >i drzwi,
    >sterowanie światłem :)

    Poza sterowaniem swiatla i wentylacja mechaniczna wszystko to tez mam. Po
    prostu zyje juz pare lat na swiecie i rzeczy z ktorych swiadomie
    zrezygnowalem nie wydaja mi sie konieczne. Bez wentylacji sie nie dusze,
    kubatura domu sprawia, ze nie odczuwam zadnego dyskomfortu, a sterowanie
    swiatlem zwykle ogranicza sie do paru wlacznikow na scianach w calym domu.
    Do tego w newralgicznych miejscach swieca sie cala noc male oprawy LED
    zalaczane czujnikiem zmierzchowym. Tak wiec nawet rozespany po pijaku trafie
    do kibla, a zuzycie pradu rzedu kilku wat mnie nie zrujnuje. :-) Tak sobie
    dobralem rozwiazania do wlasnych potrzeb, co tez polecam kazdemu. :-)

    Pozdro.. TK