  • Data: 2009-03-18 12:34:53
    Temat: Re: Jakie farby do wnętrz?
    Od: "e-kran" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    >
    > Kończę łazienki i chyba powoli przychodzi czas na malowanie... I, jak
    > zwykle, dylemat. Jakie farby wybrać? Byłem w Praktikerze i mają Duluxa,
    > Dekorala, Nobilesa i Śnieżkę. Mają też Beckersa i Tikurille, ale te, ze
    > względu na zasobność portfela odpadają. Nobiles, z tego co się zdążyłem
    > zorientować jest lateksowy. Wszystkie w podobnej cenie (60-80 złotych za 5
    > litrów). Jaką farbę wybrać? Jakiej firmy, jaki rodzaj (lateks, akryl)?
    > Dobrze, żeby była zmywalna - mam małe dziecko i drugie w planach ;)

    Ze swej strony skromnie rekomenduję farby KABE (http://www.farbykabe.pl).
    Mam nimi pomalowane ściany w domu pół roku temu. Od tej pory mała "hołota" ;-)
    wielokrotnie usiłowała umazać ściany brudnymi łapkami, kurtkami czy nawet
    butami. Większość zabrudzeń udaje się zmywać wilgotną szmaką bez śladu. W
    pozostałych praypadkach podmalowuję to miejsce farbą, która pozostała. Efekt
    jest prawie idealnie niewidoczny.
    Farby były na bieżąco przywożone przez malarzy z mieszlani (hurtowni), kolory
    wybierałem ze wzornika. Z tego co pamiętam ceny nie były powalające.

    Pozdrawiam
    e-kran