  • Data: 2009-03-29 18:03:42
    Temat: Re: Jakie kable położyć
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Przypomniałem o innych rozwiązaniach, więc na temat.

    chowanie kabli pod listwami przysciennymi wg mnie sa dobrym rozwiazaniem
    jesli cos trzeba dolozyc juz po.
    obawiam sie ze sam bede musial tak zrobic z koncentrykiem bo jakos nie
    pomyslalem ze mi sie TV przyda w jednym pomieszczeniu :)

    korytka na kable.... no za ladnie to one w domu nie wygladaja, a chowanie
    ich jest czasami ciezkie i ma swoje wady(nawet w tym poscie juz o tym bylo)

    --
    pzdr
    piotrek