  • Data: 2009-03-29 18:07:21
    Temat: Re: Jakie kable położyć
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie stosujesz plastikowej linki / pilota ?
    > Są też peszle z drutem-pilotem od razu w środku.

    oczywiscie ze stosuje pilota, pisalem juz o tym i zauwazylem ze w wiekszosci
    przypadkow pilot przechodzi a dopiero przy przeciaganiu kabla zaczynaja sie
    schody :)

    wg mnie peszle z drutem czy pilotem sa OK, ale zadko kiedy z nich stosuje bo
    mam swojego pilota 15 m wiec do wiekszosci prac mi to wystarcza :)
    taki peszel z drutem ma wade, jak sie zerwie kabel z drutu to koniec... bez
    pilota nie dasz rady juz nic zrobic :)

    --
    pzdr
    piotrek