  • Data: 2009-03-27 14:28:56
    Temat: Re: Jakie kable położyć
    Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Wystarczy wyładowanie i po kablach...

    nie wiem gdzie Ty mieszkasz, wiele domow nie ma instalacji odgromowej nawet.

    Do peszla nic nie wciagniesz juz - tym bardziej nowego kabla zasilajacego.
    Chyba ze kabel ma srednice 5mm a peszedl 25mm :)

    Peszel mialby sens przy alarmach, jakis drogach RTV sygnalow (glosniki, jakis
    lan, polaczenie antena z komina -> TV itd). Peszle mozna dac w scianach by w
    przyszlosci cos wciagnac do domu bez kucia i wiercenia (np okaze sie ze za
    10lat beda doprowadzac swiatlowody do domow).

    No i w okolicy biurek, komputerow, sprzetu RTV dac duzo gniazdek obok siebie
    :-)

    Dobry pomysl z monitoringiem, mi jakos to ucieklo a chetnie bym zalozyl i
    patrzyl na ogrod a teraz kurcze dom ocieplony pieknie i szkoda...
    Przy kamerze - czujka ruchu z 500W zarnikiem, bedzie widac cos wieczorem :)

    Do tego cyfrowy modulator dobrej klasy i instalacja TV w domu. Wlaczasz kanal
    100 - widzisz obraz z kamery sprzed furtki np. Kanal 101, ogrod i dziecko w
    piaskownicy sypiace piachem po oczach kolegi. To juz nie fikcja ani nie
    bajonskie kwoty. Kabelki dac czy tam peszle (pamietajac ze im wiecej zakretow
    po drodze i im mniejszy luz w peszlu tym wciagniecie kabla moze byc praktycznie
    nie realne).