  • Data: 2012-04-25 10:02:37
    Temat: Re: Jakie meble z płyty
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Do tej pory przejechałem się na maksymalnej tandecie Black Red White i
    >Bodzio (nie wiem jak rodzinnym firmom nie wstyd czego? takiego produkować),
    >więc to odpada.
    >Ogólnie chodzi o to aby meble nie tylko jako? wygl?dały, ale były też
    >użytkowe.
    >Żeby wytrzymały obci?żenie półek ksi?żkami, żeby okleiny się nie odklejały,
    >żeby płyta nie rozchodziła się etc.

    Wszystkie meble masowo produkowane oferują zbliżoną jakość.

    Szczerze mówiąc w domu u mnie jak i u rodziców / znajomych jest dużo mebli
    od BRW i trzymają się mimo lat bardzo dobrze. Są to jednak należy pamiętać
    meble które nie lubią demontażu i przeprowadzek ...
    Miałem też meble od Forte. Pamiętam że płaciłem za nie jakieś chore
    pieniądze , bo były z MDF i jakiś drogi model to po kilku latach zaczęły
    hurtem odchodzić okleiny i je wywaliłem ...
    A te tanie meble BRW (POP) trzymają się bardzo dobrze mimo że minęło wiele
    wiele lat ..
    Mam też inne meble od Forte i też trzymają się znakomicie (nie odchodzi
    okleina , nic nie pęka , nie rozpada się).

    Należy pamiętać jednak o jednym. Meble sami montujemy , będzie solidniej niż
    te składane przez sprzedawcę ...

    A jak chcesz solidne meble to zrób ta jak moi znajomi. Zamówili u stolarza.
    Zrobił im z drewna dębowego , ale cena tych mebli była kilka (naście ?) razy
    wyższa niż mebli "masowych" ...

    Także trzeba zastanowić czy warto kupować meble na "lata". Ja bym nie chciał
    mieć tych samych mebli z kilkanaście / kilkadziesiąt lat ...
    Meble się zmieniają , moda też ...

    Z tego powodu padła fabryka w Swarzędzu. Robili meble na "lata" ale
    zapomnieli że meble modne w latach 60-80 i nie są modne i popularne w XXI
    wieku ...
    Ludzie nie chcieli płacić chorych cen za meble które były już przestarzałe
    stylowo i nie potrzebowali mebli do końca życia ...