  • Data: 2011-06-28 07:15:48
    Temat: Re: Jakie pralki sie teraz kupuje?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iu9u27$6a9$...@i...gazeta.pl...

    > Temat pralki wracal na tej liscie czesto, mi sie nie chce kolejny raz
    > pisac dlaczego i ktory elektrolux jest OK.

    ja za to mogę powiedzieć dlaczego mój elektrolux poszedł precz ;)

    zaczął brudzić, ale to być może wina wszystkich pralek ładowanych od góry, a
    nie tylko elektroluxa
    generalnie po około 6-7 latach na niektórych ciuchach, były plamy, takie
    jakby tłuste, czyli w kolorze ubrania, tylko lekko innym odcieniu, coś jak
    na kalce technicznej po tłuszczu, różnych rzeczy próbowałem od środków
    dedykowanych po płyny do czyszczenia kibla, nic nie pomogło, plamy jak się
    pojawiały, tak się pojawiały, dość losowo i przypadkowo, nigdy nie było
    wiadomo, czy to pranie wyjdzie ok, czy jednak jakiś ciuch będzie poplamiony