  • Data: 2010-07-22 05:37:19
    Temat: Re: Jakie ręczniki?
    Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    medea pisze:

    > No tak, o Ikei nie pomyślałam. Ale to farbowanie w praniu trochę mnie
    > zniechęca...

    Potwierdzam Ikeę. Kup białe, to nie zafarbują, najwyżej pomyśli ktoś, że
    zwinięte z hotelu ;) A serio, mamy z Ikei i jest ok. Z polskich firm
    (chyba) polecam Martex (tak jest na metce), grube, mięsiste,doskonale
    wchłaniają i mają ładne, stanowcze, ciekawe, choć nie jaskrawe kolory.
    Spojrzałam do łazienki na ulubione, choć stare - mają na metce "made in
    Turkey", a kupowane były chyba właśnie w Ikei, te na pewno nie farbują.
    Bardzo dobre, choć mają wyższe ceny, są w Zara Home. Jeśli chcesz
    skromniejsze, to Ikea, jeśli bardziej reprezentacyjne - Zara.
    --
    Basia