  • Data: 2010-07-22 05:40:13
    Temat: Re: Jakie ręczniki?
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:4c475eb1$0$2607$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jakiej firmy ręczniki moglibyście polecić? Takich porządnych z grubej
    > bawełnianej froty jakoś nie widuję w sklepach. Może gdzieś w internecie
    > ktoś kupował i mógłby podpowiedzieć? Natknęłam się raz na jakąś stronę w
    > brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w Polsce
    > nie produkuje się już ręczników?

    Bardzo grube ręczniki wcale nie oznaczają dobrej jakości, miałem takie
    piękne i efektowne, nadające się tylko do oglądania.
    Za to bardzo dobre i eleganckie ręczniki mam kupione miesiąc temu w
    Eurofiranach (niestety nie widzę ich na stronie internetowej). Nie trzeba
    było kilka razy prać aby osiągnęły odpowiednią chłonność.
    http://www.eurofirany.com.pl/reczniki.html

    Niezły wybór ręczników widziałem w sklepach sieci Home&You
    http://www.home-you.com/?go=cat&rname=lazienka&gid=2
    5

    Pozdrawiam,
    Druid29