  • Data: 2010-09-07 17:20:53
    Temat: Re: Jakie reduktory ciśnienia wody polecacie?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i64k6s$nap$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie znam budowy rekduktorów. Przeczytałem uważnie to co napisał Łukasz: "i
    > redukuje 'o nastawioną wartość barów' a nie stabilizuje".

    Nie wiem co mial na mysli Lukasz. Stabilizacje rozumiem jako stale cisnienie
    niezaleznie od poboru wody a nie cisnienia przed reduktorem. Pobor powoduje
    obnizenie cisnienia zgodnie ze wskazaniem manometru i tu stabilizacji zadnej
    nie ma. Ustawia sie wartosc maksymalnego cisnienia a nie wartosc stalego
    obnizenia cisnienia, to byloby bez sensu.

    > Redukcja o nastawioną wartość barów nie będzie działała tak jak piszesz.

    Bo to nie jest redukcja o ilosc barow a nastawa maksymalnego cisnienia.
    Wyobraz sobie, ze nagle wszyscy zaczynaja korzystac z wodociagu jednoczesnie
    i cisnienie spada powiedzmy do 2 bar a reduktor niby ograniczalby cisnienie
    o 4 bar a nie do 4 bar. Byloby normalne, ze w takiej sytuacji nie mial bys
    wody? To tak nie dziala.

    > Twój opis dotyczy stabilizacji na zadanym poziomie po przekroczeniu progu.

    Mniejsza o te niepotrzebne interpretacje, dziala jak napisalem bo widze, bo
    mam, bo taka jest budowa i tyle.

    Pozdro.. TK