  • Data: 2011-03-17 08:59:15
    Temat: Re: Jakie to pomidory?
    Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Interesują, interesują.

    > Na Allegro chętnie bym kupiła, ale tylko w oryginalnych firmowych

    > opakowaniach, a nie tak jak sprzedają - "na sztuki". Kto to wie, co z

    > tego wyrośnie, ludzie wyciągają nasiona z odmian nieustalonych (w

    > sensie genetycznym), mieszańcowych lub z pomidorów hodowanych razem z

    > innymi odmianami i nie patrząc na zapylanie obcą odmianą wyciągają je

    > z owoców i sprzedają "wyrodzone"...

    Jak narazie dwie osoby z forum zainteresowane pomidorami.Reszta to trawnik i
    tuje.
    Nie przeszkadza mi,jak ktoś kupi pake nasion taniej i porcjuje i sprzedaje.
    Każdy musi z czegoś żyć.Poza tym nie jest proste,aby pomidory pokrzyżowały się.
    Są samopylne,niezła sztuka zapylić pomidor.Zajrzyj na forum,o którym wspomniałem
    Pisze tam dziewczyna,która zawodowo zajmuje się pomidorami i jako hobbystka
    robi krzyżówki.Dokładnie opisywała jak to zrobić.Mam jakieś pomarańczowe,jeśli
    chcesz,to poszukam i doślę.Dziś powinnaś dostać te obiecane.
    Pozdrawiam.mirzan