    From: "kiki" <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakiego kleju do płyt styro nie kupować?
    Date: Mon, 12 Jan 2009 23:35:53 +0100

    "kris" <K...@w...pl> wrote in message
    news:gkgfnd$1uc$1@newsfeed.onet.pl...

    > Kiki, ty jesteś na prawdę naiwny;))

    Nie jestem ale z jakiegoś powodu wylewanie wylewek samopoziomujących mapei
    jest przyjemnością. 6L wody na worek zgodnie z przepisem, odczekać i
    zamieszać. No i jest super, a weźmiesz Atlasa i już na początku okazuje się,
    że wylewka za gęsta, robią się grudy, nie chce sie mieszać, później nie
    rozpływa się, walcem kolczastym jedziesz, a dalej masz bąble powietrza.
    Nigdy więcej Atlasa. Mapei jest bezkonkurencyjny.
    Po drugie Mapei ma worki 23kg i zużycie 1.4kg a Atlas ma worki 25kg ale
    zużycie 1.8kg więc mimo pozornej niższej ceny Atlasa Mapei tyle samo
    kosztuje.
    Lałem ostatnio to wiem. Mapei lałem na działającą, zagruntowaną podłogówkę.
    Miała 29 stopni ciepła. Po 3 godzinach chodziłem po niej, piękna ale
    spróbowałem Atlasa i popękał po godzinie. Całe szczęście, że na próbę 2m2
    poszło w taką wnękę. Musieli skuć tego Atlasa w diabły.