  • Data: 2011-10-04 10:05:29
    Temat: Re: Jakiego producenta kominków unikać/szukać
    Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "s_13" napisał w wiadomości grup
    37g2000yqc.googlegroups.com...
    >to nie ten wątek kolego...:-)
    To odpowiedz w tamtym

    >ale przy okazji zapytam: przejrzałeś ten poradnik moellera? chyba nie,
    >bo byś takich głupich pytań nie zadawał...

    Przejrzałem i w dalszym ciągu nie wiem jaki jest sens dawanie różnicowki
    trójfazowej zamiast 3 jednofazowych(moeller zresztą też nic takiego nie
    zaleca) i n dalej nie wiem ja role przeciwpożarową pełni dodatkowa
    róznicowka trójfazowa zamontowana w tej samej rozdzielni.
    Może spróbujesz mi to wytłumaczyć?(w tym lub w tamtym wątku)