  • Data: 2010-06-16 06:58:47
    Temat: Re: Jakies robale...
    Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    robercik-us pisze:
    > Akurat
    > zamierzam... :-) zamieszkać na obszarze całkiem słabo zaludnionym, zatem
    > jakoś tę przestrzeń trzeba sobie w sposób racjonalny zagospodarować i na
    > pewno ekologicznej tragedii nie będzie, jeśli na kawałku tych...

    To jeszcze nie mieszkasz z tymi żmijami, dopiero zamierzasz?
    Więc Cię uspokoję: jest małe prawdopodobieństwo, że przyjdą na Twoje
    podwórko, raczej szukają odludzia, a poza tym z reguły ż. zygzakowata
    ucieka na długo przedtem, nim człowiek jest w stanie ją spostrzec. A
    jeśli już by się zdarzyło jej towarzystwo, sprowadź jeże, one sobie
    poradzą. Wrogiem żmii jest też tchórz, kruki, sowy, ptaki drapieżne.

    > Nie zmienia to
    > jednak faktu, że jak spotkam u siebie, to... mimo ewentualnych kar,
    > jakie mogłyby mnie spotkać za to... ZABIJĘ BEZ LITOŚCI. Niech sobie żyją
    > z dala ode mnie.

    Raczej nie spotkasz, nie nakręcaj się tak :)

    > Każdy ma swój styl... :-DDD

    ...bo styl to człowiek?
    --
    Basia