  • Data: 2010-06-16 08:11:34
    Temat: Re: Jakies robale...
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bbjk pisze:

    > Raczej nie spotkasz, nie nakręcaj się tak :)

    Ok :-)
    Posłucham Cię.

    > ...bo styl to człowiek?

    Istotą skutecznej komunikacji jest to, jakiej jakości jest odbiór :-).
    Jeśli ktoś zechce mnie interpretować w jakiś sposób tylko dlatego, że
    stawiam więcej niż standardowo, wielokropków w wypowiedziach pisanych,
    to już jego indywidualna sprawa. Ja używam dostępnych środków wyrazu.
    Jak z kimś rozmawiam, to też czasem z rozmysłem zatrzymuję się..., żeby
    zrobić małą przerwę :-). W kontakcie osobistym stosuje się nie tylko sam
    przekaz werbalny przecież ;-), a tu...
    Pozostaje jedynie pisanie i o ile widząc mnie możesz sobie wyrabiać
    zdanie na podstawie mojego zachowania, o tyle czytając moje wypowiedzi
    widzisz tylko ciągi znaków z których może, ale nie musi wynikać coś
    więcej, niż tylko sama ich treść - to już zależy od sposobu odbierania
    treści :-).
    Zatem na styl składa się nie tylko sposób nadawania, ale też i sposób
    odbierania - to odbiorcy w końcu mówią najczęściej o jakimś stylu, bo
    tak odbierają przekaz, ale nie koniecznie musi to odzwierciedlać
    faktyczne intencje nadającego :-).
    Czyli...
    Styl to nie człowiek, tylko jego bardzo subiektywny odbiór :-)...

    namieszałem trochę :-DDD

    pozdr.
    robercik-us