    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jedna czy dwie tyaryfy
    Date: Tue, 4 Jan 2011 21:31:49 +0100

    news:ifum1b$2g2$1@news.onet.pl...

    > Ty wyżej/nizej piszesz że za listopad/grudzień zapłaciłeś ok 900zł.
    > Przyjmijmy tez 900zł za styczeń-luty i 900zł łacznie za pazdziernik,
    > marzec, kwiecień to gaz wyjdzie Ciebie ok 2700zł za ten sezon. To dobry
    > wynik. Gdybyś podobny wynik uzyskał w przyszłym roku gdy zaczniesz grzac
    > poddasze to faktycznie nie ma co dyskutować. U mnie do grzania jest
    > łacznie 160-180m^2 liczac po podłogach u Ciebie z tego co pamiętam tez cos
    > koło tego będzie docelowo

    Bedzie cos kolo tego, ze wskazaniem na te 180m^2. Na gorze mam nisko skosy,
    wiec kubatura nie wzrosnie lawinowo. Na dzis mam 12cm welny i brak
    ocieplenia w jednym pomieszczeniu. Docelowo jak juz kiedys wspominalem 30cm
    cieplej welny, wiec bilans pogorszyc sie nie powinien. Dodam jeszcze, ze im
    blizej wiosny tym mniej gazu bedzie szlo na ogrzewanie CWU a i zyski ktore
    tak lubi Adam ze slonca tez zaczna odgrywac wieksza role, o ile slonce
    bedzie. W sumie na dzis jestem zadowolony, ale prawde mowiac nie licze, ze
    zuzyje kwotowo mniej jak te 3000zl. Mimo to bez kominka i tak mnie cieszy, a
    pamietac tez trzeba, ze mam te straszna sciane 1W.

    Pozdro.. TK