    From: "mcs" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <50eda751$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <50eec4ce$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <50efc39b$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    Subject: Re: Jeszcze o śmieciach
    Date: Mon, 14 Jan 2013 08:55:50 +0100

    news:a557af35-e7af-4a48-9217-88fc358af712@googlegrou
    ps.com...

    > Inna sprawa to pojemniki - bedę musiał sam kupić i opracować system jego
    >
    > nadzoru, żeby ktoś mi go nie zakosił.?>

    K...a jaja Sobie robisz?
    Papier toaletowy też gmina ma Tobie dostarczyć?

    A gdzie napisałem, że ktoś ma mi coś dostarczać?

    > Nie wspomnę już o obowiązku utrzymania go w czystości. Gdzie mam go myć?
    A gdzie myjesz wiadro jak żona podłogę zmyje?

    No tak, porównanie 240l kubła do 10l wiadra.
    Ty zapewne razem z kieliszkami to wiadro myjesz?

    > Gmina wprowadziła zakaz mycia aut na podwórku, a każe myć śmietnik?
    O ja p.......ę skąd się tacy biorą.

    > Widzisz logikę w takich działaniach?
    Majtki gdzie pierzesz? Gmina niezbyt łaskawie patrzy n a tych co z goła dupą
    chodzą a pralni gminnej nie ma;)

    A tyś co za jeden, że personalne podjazdy robisz? Nie od wczoraj piszesz na
    grupę i nagle o podstatwowych zasadach kultury zapomniałeś?

    Jak jesteś taki kozak - omnibus to mi powiedz, jaka jest różnica między
    skontrolowaniem czy obecnie właściciel ma podpisaną umowę na wywóz odpadów a
    skontrolowaniem, czy właściciel prawidłowo zadeklarował ilość osób
    zamieszkujących?

    Ja widzę zagrożenie moich interesów w tym, że zlikwidowana zostanie
    konkurencja i odebrane mi prawo dokonania wyboru najkorzystniejszej dla mnie
    oferty.
    Jaki będziesz miał wpływ na podwyższenie w przysłości kosztów przez gminę,
    gdy okaże się, że śmieci przybyło, bo każdy może wyrzucić ile chce, ale
    płacących ubyło, bo trudno ich policzyć. Tylko nie mów, że przy urnie, bo to
    dopiero śmiech na sali.

    mcs