  • Data: 2014-07-03 13:22:47
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:53b534ca$0$2239$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wiesz jaka była zgoda na użycie siły?
    > Opowiadał mi znajomy z pracy, który jako młody chłopak został wcielony do
    > jednostek ZOMO pacyfikujących kopalnię Wujek. Młodzi zostali wysłani tam
    > bez ostrej amunicji, a ci którzy mieli ostrą amunicję mieli wyraźny zakaz
    > jej użycia. Strzały padły dopiero, kiedy akcja zaczęła się wymykać spod
    > kontroli, kiedy górnicy rzucili się z kilofami na młodych ZOMOW-ców,
    > prawie dzieci. Znajomy opowiadał, że osobiście widział jak jeden z jego
    > kolegów z szeregu "oberwał" kilofem i został wciągnięty w tłum górników.

    i dlatego nie dało sie zrobic tyle lat procesu? Utrudniali bo byli niewinni?
    To podobnie jak walesa "zginal" dokumenty które potwierdzały jego
    niewinnosc.

    miał odwage odac władze kolesiom na których mial haki i zawarty deal.
    Mazowiecki w 1990: "ustaleń trzeba dotrzymywać".
    Odwaga i heroizm , zwykły człowiek by sie zawahał - a generał nie.

    Ehhh, qurfa, nie chce mi sie....

    b.