  • Data: 2014-07-03 15:14:57
    Temat: Re: Jezioro
    Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-03 06:35, Ghost pisze:

    > Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

    > Weź przestan. Przecież wiadomo, ze zarówno "artysta" wie jak uzyskać
    > sławę, jak i obrońcy "sztuki" są jej prawdziwymi koneserami. Oczywiście

    ale ja wcale nie twierdzę, że jest to sztuka, którą chciałabym
    obejrzeć. nie podoba mi się tylko to, że jakaś grupa społeczna próbuje
    mi mówić co MOGĘ oglądać.
    a to budzi mój sprzeciw. uważasz, że niesłusznie?

    > protestujący też maja swoje za pazurem.
    >
    > BTW gdyby sztuka była iście antyhomo nie byłoby kwiku? co było jak
    > Wałęsa użył słów niewłaściwych?

    mogą sobie kwiczeć, ale grozić? blokować wejście do teatru? mnie się to
    nie podoba. nie podoba mi się również, że biszkopt gądecki pisze, że
    "sprawę uciąłby protest ogólnopolski, który by groził zamieszkami"

    tobie się to podoba? wg ciebie to jest ok?

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.