  • Data: 2014-07-03 23:21:12
    Temat: Re: Jezioro
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-03 19:22, Budyń pisze:

    > mieszko I przyjął chrzest, i zdołał wczesniej niz czesi uzyskac
    > arcybiskupstwo. Dokladnie to było przyczyna ze teraz tu mozesz po
    > polsku wypisywac te bzdury. Podobne szanse rozwoju mieli prusowie,
    > jadzwingowie, wieleci, obodrzyce itd. Ale im sie nie udało - dzis ich
    > juz nie ma. Całe tysiac lat historii i kultury polskiej oparte jest na
    > chrzescijanstwie. Gdyby mieszko I wybral kisiel to by nas nie bylo.
    > Zatem odrzucajac chocby symbole chrzescijanskie (nie zmuszajace
    > przeciez do wyznawiania wiary) zaprzeczacie swojej kulturze i
> [...]

    ROTFL
    Teraz to już w ogóle popłynąłeś. Dajesz przykład i dowód na to jak
    Kościół Katolicki może być bezwzględny i zły.
    To waśnie na skutek bezwzględności Kościoła Katolickiego, który palił i
    mordował narody odmienne wyznaniowo, Polska była zmuszona do przyjęcia
    chrztu.
    To nie jest żadne dziedzictwo lecz historia, której powinien się
    wstydzić każdy Katolik i każdy Polak, bo wiara nie powinna być
    wprowadzana siłą, zwłaszcza wiara, która głosi, że szerzy "miłość".
    Te karty historii powinny być powodem do wstydu i hańby, a nie dumy.
    Zapewne Ty jako porządny Katolik negujesz to co czynią islamiści, a czym
    się różni to co robił KK od tego co robią islamiści?
    Tym, że islamiści nie palą na stosach wyznawców swojej wiary.

    Takim samym dziedzictwem naszej kultury może być hitlerowski faszyzm.
    Wszak dzięki niemu Dokonał się ogromny postęp technologiczny i w
    medycynie. Zostały ożywione gospodarki światowe.
    Wobec tego żądam, aby w sejmie, w każdej szkole czy urzędzie, na każdym
    rogu ulic wisiały swastyki, a Adolf Hitler żeby został ogłoszony świętym.